PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Działalność marketingowa w przedsiębiorstwach i organizacjach w Polsce w warunkach unijnych | 73--96
Tytuł artykułu

Działalność marketingowa w obszarze organizacji non-profit

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań zachowań konsumentów książek przeprowadzonych na terenie województwa śląskiego. W badaniu zwrócono uwagę na zasięg i intensywność konsumpcji, konsumpcję rynkowa i pozarynkową, kanały informacyjne oraz preferencje czytelnicze.
Twórcy
Bibliografia
  • Adaszyńska E.: Studenci nie będący użytkownikami biblioteki. [w:] Próby zastosowania marketingu w bibliotekach. Red. R. Cybulski. SBP, Warszawa s. 17-23.
  • Drucker P.F.: Zarządzanie organizacją pozarządową - teoria i praktyka. Fundusz Współpracy, Program Phare Dialog Społeczny - NGO's. Warszawa 1995. s. 23.
  • Grabiński T.: Metody taksonometrii. Akademia Ekonomiczna, Kraków 1992, s. 101-106.
  • Melling M.: Określenie wymagań klientów w odniesieniu do jakości usług. [w:] Zarządzanie biblioteką. Najnowsze kierunki w bibliotekarstwie brytyjskim. Red. I. Kemp, T. Wildhardt. SBP, Warszawa 1998, s. 176.
  • Rekowska M.: Usługi bibliotek akademickich a marketing. "EBIB Elektroniczny Biuletyn Informacyjny Bibliotekarzy" 2002. nr 3. http://ebib.oss.wroc.pl/2002/32/rekowska.php.
  • Wojciechowski J.: Marketing w bibliotece. SBP, Warszawa 1993, s. 65-72.
  • Wojciechowski J.: Organizacja i zarządzanie w bibliotekach. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa-Kraków 1998. s. 23-24.
  • Zarządzanie marketingiem w organizacjach niedochodowych. Red. A. Chodyński, M. Huczek, I. Socha. WSZiM, Sosnowiec 2002, s. 10-11.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171286217

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.