PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Działalność marketingowa w przedsiębiorstwach i organizacjach w Polsce w warunkach unijnych | 97--118
Tytuł artykułu

Działalność marketingowa w obszarze organizacji politycznych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem podjętego zadania badawczego jest prezentacja uwarunkowań, procesów oraz wyzwań tworzącego się eurorynku politycznego. (fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
  • Arnold C.: Rally Round the Net. Technology Changes the Game for Political Marketers. "Marketing News" 2004, Vol. 38, Issue 6. s. 15.
  • Beck U.: Społeczeństwo ryzyka. W drodze do innej nowoczesności. Wydawnictwo Naukowe Scholar. Warszawa 2002, s. 198.
  • Bodio T.: Polityka jako marketing. [w:] Metafory polityki. Tom 2. Red. B. Kaczmarek. Dom Wydawniczy Elipsa, Warszawa 2003, s. 253.
  • Iwankiewicz-Rak B.: Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowych. [w:] Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym. Tom 1. Red. B. Gregor. Uniwersytet Łódzki, Łódź 2004, s. 449-454.
  • Kaczmarczyk A.: Demokracja bezpośrednia w e-Świecie. "Informatyka" 2000, nr 11-12, s. 9.
  • Kavall S.G., Tzokas N.X., Saren M.J.: Relationship Marketing as an Ethical Approach: Philosophical and Managerial Considerations. "Management Decision" 1999, No 37/7, s. 575.
  • Kolczyński M., Sztumski J.: Marketing polityczny. Kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań. Wydawnictwo Naukowe "Śląsk", Katowice 2000, s. 39-47.
  • Lees-Marshment J.: Marketing the British Conservatives 1997-2001. "Journal of Marketing Management" 2001. Vol. 17, lssue45, s. 930.
  • Marland A.: Marketing Political Soap: A Political Marketing View of Selling Candidates Like Soap, of Electioneering as a Ritual, and of Electoral Military Analogies. "Journal of Public Affairs" 2003, Vol. 3, Issue 3, s. 106.
  • Nauka o polityce. Red. A. Bodnar. PWN, Warszawa 1998. s. 9.
  • Organizacyjne aspekty doskonalenia systemów informacyjno-decyzyjnych zarządzania. Red. A. Nowicki, J. Unold. Akademia Ekonomiczna, Wrocław 2002, s. 22-23.
  • Partycki S.: Społeczne funkcje rynku. Uniwersytet Marii Curie-Sklodowskiej, Lublin 1998, s. 70.
  • Pilion D.: Rebranding Canada's Conservatives. "Canadian Dimension" 2004, Vol. 38, Issue 1. s. 7.
  • Piontek D.: Mity reklamy politycznej. [w:] Kulturowe instrumentarium panowania. Red. P. Załęcki. A. Marszałek. Toruń 2002, s. 162-163.
  • Pomykalski A.: Nowoczesne strategie marketingowe. Grupa Wydawnicza INFOR, Warszawa 2003. s. 274.
  • Riedel R.: Era społeczeństwa informacyjnego - wyzwania dla Polski. [w:] Polityka - przedmiot badań i formy jej przejawiania się. Red. P. Dobrowolski, M. Stolarczyk. Uniwersytet Śląski, Katowice 2000, s. 242.
  • Rosenwein R.: Why Media Mergers Matter. "Bill's Content" 2000, No 1. s. 92-95.
  • Siemieńska R.: Płeć a wybory. Od wyborów parlamentarnych do wyborów prezydenckich. Instytut Studiów Społecznych, Warszawa 1997, s. 14.
  • Społeczeństwo obywatelskie. Red. W. Bokajło, K. Dziubek. Uniwersytet Wrocławski, Wrocław 2001, s. 25.
  • Stefanicki R.: Kobiety mają głos. Demokratyczne zmiany w świecie arabskim. "Gazeta Wyborcza" 2005, nr 114(4829), s. 10.
  • Szczegóła L.: Polityka jako marketing. [w:] Metafory polityki. Tom 2. Red. B. Kaczmarek. Dom Wydawniczy Elipsa, Warszawa 2003, s. 265.
  • Śliwińska K.: Interaktywne public relations. "Euroregiony - Polska" 2003. nr 10 (28), s. 16-17.
  • Trutkowski C.: Teoria społecznych reprezentacji i jej zastosowania. [w:] Wymiary życia społecznego. Polska na przełomie XX i XXI wieku. Red. M. Marody. Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 2002, s. 346-347.
  • Wisłocki J.: Prawo głosowania kobiet. Bibljoteczka Wydawnictw Wydziału Kół Prawniczych OZA, Drukarnia P. Pyz i S-ka, Warszawa 1932, s. 30-31.
  • Wiszniowski R.: Marketing wyborczy. Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semi-prezydenckich (Finlandia, Francja. Polska, Stany Zjednoczone). Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Wrocław 2000. s. 103-111.
  • Wiszniowski R.: Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego. [w:] Marketing polityczny w teorii i praktyce. Red. A.W. Jabłoński, L. Sobkowiak. Uniwersytet Wrocławski. Wrocław 2002, s. 61.
  • Wprowadzenie do nauki o państwie i polityce. Red. B. Szmulik, M. Żmigrodzki. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2002, s. 184.
  • Wybory do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku. Polacy też mogą wybierać. Red. J. Wahl. Wydawnictwo Wokół Nas, Gliwice 2002, s. 9.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171286243

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.