PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | Świat, Europa i Polska w dobie współczesnych przemian gospodarczych. T. 2 | 339--346
Tytuł artykułu

Wprowadzenie samochodu Dacia Logan na rynek międzynarodowy jako przykład strategii wejścia

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wprowadzanie na rynki zagraniczne nowych produktów zawsze związane jest z dużym ryzykiem. Zmienność otoczenia międzynarodowego, błędy w rozpoznaniu warunków funkcjonowania na rykach lokalnych oraz działania konkurentów sprawiają, że osiągnięcie sukcesu jest dla przedsiębiorstw poważnym wyzwaniem. Wskazać jednak można przykłady firm, które w tych trudnych warunkach uzyskują dobre rezultaty. Jednym z najbardziej spektakularnych sukcesów ostatnich lat w sektorze motoryzacyjnym było wprowadzenie na rynek międzynarodowy samochodu osobowego Dacia Logan. Celem opracowania jest przedstawienie marketingowych aspektów projektu Logan, szczególnie zaś pokazanie umiejętnego doboru instrumentów marketingowych tworzących spójną całość, co wydaje się kluczowym czynnikiem sukcesu. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Dacia z francuskim paszportem. "Poznaj Renault" 2004, nr 1(36).
  • Dacia Ranks First in the Top 50 Romanian Brands, www.daciagroup.com, 13.12.2006.
  • Dacia w Polsce, www.dacia.pl, 20.02.2007.
  • Dacia's Mission, www.daciagroup.com, 30.10.2006.
  • Marka Dacia, www.dacia.pl, 11.10.2006.
  • The Renault-Nissan Alliance, www.daciagroup.com, 30.10.2006.
  • www.daciagropu.com
  • www.motogazeta.mojeauto, 17.10.2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171286289

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.