Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Głównym celem opracowania jest ukazanie możliwości metod oceny serwisów internetowych. Stanowi on kontynuację i jednocześnie rozszerzenie poprzednich badań związanych z porównaniem i oceną systemów informatycznych wprowadzanych do organizacji. Prezentowane rozważania są następstwem drugiej serii - w stosunku do zeszłorocznych - analiz dotyczących oceny elektronicznego biznesu, w których starano się wyeliminować występujące wcześniej niedogodności metodyczne oraz problemy związane z uzyskaniem racjonalnej oceny eksperckiej. Stosowane tam metody oceny pozwoliły na wskazanie -najlepszych w danym momencie - serwisów internetowych. Trzecią serię, do której zalicza się również obecna praca, zainicjowały badania mające usprawnić metodyki oceny witryn internetowych. Uzyskane rezultaty upoważniają do zaprezentowania poniższych uwag.(fragment tekstu)
Czasopismo
---
Strony
125--135
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
- ---
- Chmielarz W.: Metody oceny witryn banków internetowych w zakresie obsługi klienta indywidualnego. "Rachunkowość Bankowa" 2008, nr 3(40)
- Chmielarz W.: Przełączniki metodyczne w ocenie witryn internetowych sklepów komputerowych. W: Zarządzanie wiedzą i technologiami informatycznymi. Red. C. Orłowski, Z. Kowalczuk, E. Szczerbicki. Seria: Automatyka i Informatyka, nr 4, Pomorskie Wydawnictwo Naukowo-Techniczne PWNT, Gdańsk 2008
- Modele efektywnych zastosowań elektronicznego biznesu w sektorach gospodarki polskiej. Red. W. Chmielarz. Wydawnictwo WSEI, Warszawa, 2007
- Saaty T.L.: Fundamentals of the Analytic network process. ISAHP, Kobe, nr 8,1999
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171286467