Warianty tytułu
Promotion activities referring to regional and traditional food in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
Ze względu na swoje zróżnicowanie regionalne, historię i wpływ kultur krajów sąsiednich, Polska posiada bardzo bogate dziedzictwo kulinarne, na którego różnorodność składają się produkty regionalne i tradycyjne. Celem artykułu była analiza wybranych działań podejmowanych na terenie Polski w zakresie promocji produktów regionalnych i tradycyjnych związanych z żywnością. Działania te mogą z pewnością stanowić klucz do rozwoju regionu. (abstrakt oryginalny)
Because of its regional diversity, history and influence of cultures of neighboring countries, Poland has a very rich culinary heritage, whose diversity consists of regional and traditional products. The purpose of this article was to analyze the activities in Poland in the promotion of regional and traditional food-related. These activities can certainly be to crucial point of the region development. (original abstract)
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
autor
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
- AgriNatura - Fundacja Rolniczej Różnorodności Biologicznej. 2012. Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka, dystrybucja - przykłady dobrych praktyk. Raport do działania 3.1. Warszawa. http://www.produktytradycyjne-dobrepraktyki.pl/do-pobrania/raport (5.XI.2013 r.).
- Europejska Sieć Dziedzictwa Kulinarnego. Przepisy z naszych regionów. http://www.culinary-heritage.com/recipes.asp (7.XI.2013 r.).
- Europejska Sieć Dziedzictwa Kulinarnego. Regiony Europy. http://www.culinary-heritage.com/regions.asp (8.XI.2013 r.).
- Fundacja dla Polski. Lista Produktów Tradycyjnych MRiRW. http://produkty-tradycyjne.pl/krajowe-systemy-jakosci/inne-systemy-wyrozniania-jakosci/lista-produktow-tradycyjnych-mrirw
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171288391