PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 7 | 12--14
Tytuł artykułu

W internecie nie musi być taniej!

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Według przeprowadzonych analiz istnieje ścisły związek pomiędzy ceną a uwagą klienta. Strategie opierające się na tym związku czynią z ustalania ceny integralny element przekazu marketingowego. Gdy jednak konkurowanie ceną jest nieodzowne, dobrym posunięciem jest połączenie sprzedaży online i offline. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
12--14
Opis fizyczny
Twórcy
  • Grupa Divante
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171288621

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.