Warianty tytułu
Culture and its market environment
Języki publikacji
Abstrakty
Głównym zadaniem badawczym było - oprócz identyfikacji podmiotów kultury - stworzenie uniwersalnego modelu obserwacji zmian w kulturze i jej otoczeniu, na obszarze podległym samorządowi wojewódzkiemu. Badanie to miało charakter prototypowy, na tak dużą skalę nie było dotychczas realizowane w polskiej tradycji kulturoznawczej. Nie chodziło w tym projekcie jedynie o kolejny zapis socjograficzny, lecz o stworzenie nowej aparatury pojęciowej, oddającej charakter zmian zachodzących w kulturze polskiej w ostatnich latach. Jednym z kilku celów badawczych omawianego projektu (zdecydowanie różniącego się od badań GUS) była próba określenia, na ile demokratyzacja zarządzania na terenie podległym samorządowi wojewódzkiemu określa strategię rozwoju kulturalnego regionu. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171288629