PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 95 (XCV) Polskie przedsiębiorstwa wobec globalnej konkurencji | 102--119
Tytuł artykułu

Wiodące czynniki konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku UE

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł zawiera analizę rynkowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Podstawą opracowania były wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród 72 polskich przedsiębiorstw oferujących swoje produkty bądź usługi na rynkach UE. Na podstawie otrzymanych w badaniu wyników dokonano oceny rynkowych czynników przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw pod względem częstości wskazań, liczby przyznanych punktów oraz w wybranych sektorach oraz dokonano identyfikacji typu strategii stosowanych przez przedsiębiorstwa.
Twórcy
Bibliografia
  • Adamkiewicz-Drwiłło H., Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2002, s. 130.
  • Czynniki sukcesu polskich przedsiębiorstw na rynkach UE, Katedra Zarządzania Strategicznego SGH, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171288667

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.