PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1981 | nr 144 | 45--53
Tytuł artykułu

Psychofizjologiczne aspekty percepcji cech jakościowych towaru

Autorzy
Warianty tytułu
Psychophysiological Aspects of Perception of Commodity's Qualitative Features
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy psychofizjologicznych aspektów postrzegania cech jakościowych towaru i jakości preferencji konsumentów. Cechy zewnętrzne artykułów, które mogą być postrzegane wizualnie zostały uwzględnione w sposób bardziej szczegółowy. Scharakteryzowano w sposób ogólny zależności pomiędzy jakością i preferencjami konsumentów, którą przedstawiono za pomocą prezentacji graficznej.
EN
The article deals with psychophysiological aspects of perception of commodity's qualitative characteristics and the quality of consumers' preferences. Articles' external characteristics which can be percepted visually have been considered in more detail. The dependencies between articles' quality and consumers' preference have been characterized in a general way and their graphic presentation has been also given. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
45--53
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Bibliografia
  • Juran J.M. i współ., Jakość, projektowanie, analiza, Warszawa, WNT 1974.
  • Wyburn G.M., Pickford R.W., Zmysły i odbiór wrażeń przez człowieka, Warszawa PWN 1970, s. 81-129.
  • Tomaszewski T., Psychologia, Warszawa, PWN, 1977, s. 226-247.
  • Zeugner G., Barwa i Człowiek, Warszawa, Arkady 1965, s. 121-134.
  • Feczko J.S., Kryteria oceny jakościowych cech (estetycznych) towarów a preferencje konsumentów, Prace i Materiały, PKJT Akademii Ekonomicznej w Krakowie 1978, nr 7, (maszynopis).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171288711

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.