PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 10 | 23--25
Tytuł artykułu

Zarządzanie jakością w urzędach terytorialnej administracji publicznej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia sposoby doskonalenia systemu zarządzania jakością usług w urzędzie administracji publicznej, który aby dobrze funkcjonował powinien spełniać wymagania prawne i normalizacyjne oraz powinien być oparty na współpracy organu wykonawczego i stanowiącego, pełniącego funkcję kontrolera, których nadrzędnym celem będzie odpowiedzialna służba na rzecz obywateli. W opracowaniu zawarte są wybrane problemy kompetencyjne organów stanowiących, czyli rady lub sejmiku wojewódzkiego, oraz organu wykonawczego czyli wójta, burmistrza lub prezydenta.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
23--25
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • M. Stec red., Podstawy prawne funkcjonowania terytorialnej administracji publicznej w RP. Samorząd Terytorialny 1-22002, s. 51-52.
  • Z. Zell, Gazeta Samorządu i Administracji nr 23(145) 3-161 listopada 2003, s. 16.
  • H. Izdebski, Samorząd terytorialny. Podstawy ustroju i działalność. Wyd. III Lexis Nexis Warszawa 2004, s. 164-165.
  • M. Bugdol, Produkty urzędów administracji samorządowej, "Problemy Jakości", 9/2002, s. 12-14.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171291077

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.