Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł przedstawia sposoby doskonalenia systemu zarządzania jakością usług w urzędzie administracji publicznej, który aby dobrze funkcjonował powinien spełniać wymagania prawne i normalizacyjne oraz powinien być oparty na współpracy organu wykonawczego i stanowiącego, pełniącego funkcję kontrolera, których nadrzędnym celem będzie odpowiedzialna służba na rzecz obywateli. W opracowaniu zawarte są wybrane problemy kompetencyjne organów stanowiących, czyli rady lub sejmiku wojewódzkiego, oraz organu wykonawczego czyli wójta, burmistrza lub prezydenta.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- M. Stec red., Podstawy prawne funkcjonowania terytorialnej administracji publicznej w RP. Samorząd Terytorialny 1-22002, s. 51-52.
- Z. Zell, Gazeta Samorządu i Administracji nr 23(145) 3-161 listopada 2003, s. 16.
- H. Izdebski, Samorząd terytorialny. Podstawy ustroju i działalność. Wyd. III Lexis Nexis Warszawa 2004, s. 164-165.
- M. Bugdol, Produkty urzędów administracji samorządowej, "Problemy Jakości", 9/2002, s. 12-14.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171291077