PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | Systemy wspomagania organizacji SWO 2007 | 279--287
Tytuł artykułu

Skuteczny mailing oparty na podstawowych zasadach e-mail marketingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przygotowanie profesjonalnie wyglądającego listu e-mail to dopiero połowa sukcesu i na nic się nie zda jeśli będzie kierowany "na ślepo" bez uwzględnienia segmentacji rynku. Dlatego najważniejszym elementem kampanii mailingowej jest odpowiedni dobór adresatów korespondencji z uwzględnieniem ich preferencji i zainteresowań. Dopiero realizacja wysyłki do takich grup odbiorców, którzy uprzednio wyrazili na to zgodę, ma sens i pozwoli osiągnąć zamierzone efekty. Zanim rozpoczniemy własną kampanię mailingową, należy przygotować profesjonalnie wyglądającą stronę internetową, na której odbiorcy przekazu marketingowego wysyłanego poprzez e-mail będą mogli uzyskać dodatkowe informacje oraz podjąć określone działanie np. kupić produkt lub zarezerwować usługę. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
Bibliografia
  • Encyklopedia Wikipedia. E-mail marketing. http://pl.wikipedia.org/wiki/E-mail_marketing, 2007.
  • Harper M.: Interspire.com, 15 Email-Marketing Best Practices. www.sendstudio.com, 2003.
  • Majewski P.: Czas na e-biznes. Helion, Gliwice 2007.
  • Rusiecki P,, Lebuda M,: Mass mailing w małym przedsiębiorstwie. Materiały Konferencyjne SWO 2007. AE, Katowice 2007.
  • SARE: 40 zasad e-mail marketingu. Broszura reklamowa, www.sare.pl, 2005.
  • SARE: Raport z III badania wykorzystania poczty elektronicznej. www.sare.pl, 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171291773

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.