Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
The article describes the main problems of new global economy and information systems, which are important part of management with relationships between organization and business environment. The front-office systems are nowadays one of the major and effectual way of developing management supporting system. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
61--67
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Bishop B.: Marketing globalny ery cyfrowej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., Warszawa 2001.
- Brilman J.: Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
- Dobiegała - Korona B., Doligalski T., Korona B.: Konkurowanie o klienta e-marketingiem, Difin, Warszawa 2004.
- Durlik I.: Dylematy zarządzania w warunkach high-technology i nowej globalnej ekonomi, [w]: Knosala R. (red.): Komputerowo zintegrowane zarządzanie, WNT, Warszawa 2004.
- Duzowski R.: Komputerowa wierność, Businessman Magazine (internetowe archiwum), luty 2001.
- Naisbitt J.: Global paradox, Nocholas Brealey, London 1994.
- Olszak C.: Wybrane problemy tworzenia systemów multimedialnych dla potrzeb zarządzania, [w:] Kubiak F.B., Korowicki A. (red.): Human - computer interaction, Gdańsk 1997.
- Penc J.: Zarządzanie w warunkach globalizacji, Difin, Warszawa 2003.
- Strużycki M. (red.): Zarządzanie przedsiębiorstwem, Difin, Warszawa 2002.
- Tapscott D.: Gospodarka cyfrowa, Buisness Press, Warszawa 1998.
- Zacher W. L.: Problemy społeczeństwa informacyjnego. Elementy analizy, ewolucja i prognozy, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania, Warszawa 1997.
- Żabiński L. (red.): Marketing globalny i jego strategie. Uwarunkowania. Podstawowe opcje. Instrumenty, Wydawnictwo Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Katowice 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171293155