Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W pierwszej części opracowania1 omówione zostały najważniejsze aspekty platformy edukacyjnej OLAT, zdobywającej coraz większą popularność w wielu krajach europejskich, w tym również w Polsce. W prezentowanej części drugiej przedstawiono tę platformę z perspektywy trzech użytkowników: administratora, nauczyciela i studenta, w kontekście konkretnego kursu algorytmiki. Obie części opracowania powstały na bazie prac dostępnych w internecie oraz własnych doświadczeń zdobytych podczas korzystania z tej platformy. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Palka E., Platforma OLAT jako narzędzie zdalnej edukacji - cz. I, "e-mentor" 2010, nr 2.
- Instrukcja tworzenia kursu w OLAT, http://www.nauka-biznes.org.pl/help /help.12/help.12.olat.html.
- OLAT - darmowa platforma e-learningowa, http://www.geomatikk.pl/olat/.
- OLAT 6 - Functional Survey, University of Zurich. ttp://www.olat.org/website/en/ download/
- OLAT_6_0_Functional_Survey.pdf. OLAT 6 - User Manual, University of Zurich, http://www.id.uzh.ch/.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171293739