PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 1 Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków | 35--48
Tytuł artykułu

Interdyscyplinarność i wielowymiarowość jakości w usługach

Autorzy
Twórcy
Bibliografia
  • Brilman J., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002.
  • Garvin D.A., What Does "Product Quality" Really Mean?, Sloan Management Review, Fall 1984.
  • Gronroos Ch., Strategic Management and Marketing In the Service Sector, Swedish School of Economics and Business Administration, Helsinki 1982.
  • Gummesson E., Quality Management in Service Organizations, ISQA.
  • Hamrol A., Mantura W., Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2006.
  • ISO 9000:2000. System Zarządzania Jakością. Podstawy i terminologia, PKN 2001.
  • Kamieński W., Współczesna teoria dobrobytu, Warszawa 1980.
  • Karaszewski R., Systemy zarządzania jakością największych korporacji świata i ich dyfuzja, Wyd. Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2003.
  • Karaszewski R., Zarządzanie jakością. Koncepcje, metody i narzędzia stosowane przez liderów światowego biznesu, Wyd. Dom Organizatora, Toruń 2005.
  • Kiliński A., Jakość, czyli nie wiadomo co, Miesięcznik Literacki 1968, nr 1.
  • Kindlarski E., Jakość wyrobów, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1988.
  • King C., A Framework for a Service Quality Assurance System, Quality Progress 1997.
  • Kolman R., Kwalitologia konsumencka wyzwaniem dla przedsiębiorstw, w: Future 2002. Zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa, pod red. E. Skrzypek, Materiały z konferencji naukowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, Lublin 2002.
  • Kolman R., Zastosowanie inżynierii jakości, Wydawnictwo AJG, Bydgoszcz 2003.
  • Normann R., Service Management. Strategy and Leadership in Service Business, John Wiley & Sons, 1991.
  • Oakland J.S., Total Quality Management, Text with Cases, Buterworth - Heineman Ltd., Oxford 1992.
  • Olejnik T., Wieczorek T., Kontrola i sterowanie jakością, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1982.
  • Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i zastosowanie, Wyd. C. H. Beck, Warszawa 2001.
  • Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i zastosowanie, wyd. C. H. Beck, Warszawa 2002.
  • Parasuraman A., Zeithmal V.A., Berry L., A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research, Journal of Marketing, vol. 49, 1985.
  • Payne A., Advances in Relationship Marketing, Kogan Page, London 1995.
  • Peters T., Austin N., A Passion for Excellence, New York 1985.
  • Prussak W., Zarządzanie jakością, wybrane elementy, Wyd. Politechniki Poznańskiej, Poznań 2006.
  • Rogoziński K., Nowy marketing usług, wyd. AE, Poznań 1998.
  • Swan E.J., Combs L.J., Produckt Performance and Consumer Satisfaction A New Concept, Jurnal of Marketing 4/1976.
  • Zeithaml V., Parasuraman A., Berry L., Delivering quality service. Balancing Customer Perceptions and Expectations, The Free Press, New York 1990.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171293969

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.