Czasopismo
2008
|
nr 1 Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
|
49--52
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rocznik
Strony
49--52
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Bulanowska B., Kautsch M.: Marketing usług zdrowotnych, [w:] Kautch M., Whitfield J., Klich J. (red), Zarządzanie w opiece zdrowotnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2001.
- Hołub J.: Warianty strategii marketingowych na rynku usług medycznych, [w:] Nogalski B., Rybicki M. (red.), Nowoczesne zarządzanie zakładem opieki zdrowotnej. Wydawnictwo Dom Organizatora, Toruń 2002.
- Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Marketing. Podręcznik europejski. Warszawa 2002.
- Dobska M.: Marketing usług medycznych między skrajnościami [w] Usługi bogate w wiedzę. Tom 6 serii Marketing usług profesjonalnych, red. Rogoziński K. Poznań 2006.
- Wagner H.C., Fleming D., Mangold W.G., LaForge R.W.: Relationship marketing in health care. Journal of Health Care Marketing. Winter 1994; 14(4).
- Mruk H.: Komunikowanie się w biznesie. Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2002.
- Mruk H.: Marketing i kształtowanie wizerunku zakładu opieki zdrowotnej.
- Nowatorska-Romaniak B.: Marketing usług zdrowotnych.
- Stępień W.: Sytuacje kryzysowe w ochronie zdrowia [w] Lasota M., Rychlicka A.: Public relations w ochronie zdrowia. Uniwersyteckie wydawnictwo medyczne "Vesalius", Kraków 2000.
- Sargeant A.: Marketing w organizacjach non profit.
- Bratek S., Fedorowski J.: Marketing usług zdrowotnych, [w] Fedorowski J., Niżankowski R. (red.) Ekonomika medycyny.
- Rogoziński K.: Wprowadzenie do marketingowego zarządzania organizacją świadczącą usługi medyczne [w] Dobska M., Rogoziński K.: Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej. PWN, Warszawa 2008, s. 209.
- Rogoziński K.: Cykl aktywności nabywcy. Marketing w praktyce. 1996, nr 9-10.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171293971