Czasopismo
2008
|
nr 1 Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
|
56--57
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rocznik
Strony
56--57
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007
- Dobska M., Rogoziński K., Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008
- Dobska M., Dobski P., Marketing Usług medycznych, Wydawnictwo Prawno Ekonomiczne Infor, Warszawa 2000
- Szuman-Dobska M., Dobski P., Marketing bezpośredni, Wydawnictwo Prawno Ekonomiczne Infor, Warszawa 1999
- Rogoziński K., Nowy marketing usług, Akademia Ekonomiczna, Poznań 1998
- Kotler Ph., Marketing. Analizowanie, Planowanie, Wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Falbergsja, Warszawa 1999
- Kramer T., Podstawy marketingu, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1995
- Nowotarska-Romaniak B., Marketing usług zdrowotnych, ABC a Wolters Kluwer Business, Warszawa 2008
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171293977