PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 1 Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków | 78--79
Tytuł artykułu

Zmiana kontekstu interpretacyjnego dotyczącego reklamacji w marketingu relacyjnym

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Twórcy
Bibliografia
  • Kopaliński W., Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych, wyd. 9, Wiedza Powszechna, Warszawa 1975.
  • Barlow J., Moller C., Reklamacja czyli prezent. Strategia korzystania z informacji od klienta, PWN, Warszawa 2001.
  • Jędrzejczak A., Po pierwsze: się sądzić, Przekrój nr 19(3281) z 8 maja 2008 roku.
  • Antonides G., Fred van Raaij W., Zachowania konsumenta, PWN, Warszawa 2003.
  • Rogoziński K., Studium podyplomowe "Zarządzanie w opiece zdrowotnej", Edycja V 2007/2008, Poznań.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171294017

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.