Czasopismo
2008
|
nr 1 Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
|
87--89
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rocznik
Strony
87--89
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Chotkowski J., Kierunki zmian w koncepcji i praktyce marketingu, Stowarzyszenie Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, Roczniki Naukowe, tom VIII, zeszyt 3.
- Dobski P., Marketing usług medycznych, skrypt: Studium Podyplomowe "Zarządzanie w opiece zdrowotnej", edycja V, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007 r.
- http://abc-ekonomii.net.pl/sprzedaz,osobista,141.html
- http://www.ekonom.info/140-publicity/
- http://www.emedyk.pl/artykul.php?idartykul_rodzaj=16&idartykul=414.
- Kompendium wiedzy o marketingu, pod redakcją naukową B. Pilarczyk, H. Mruk, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2006 r.
- Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
- Storbacka K., Lehtinen J.R., Sztuka budowania trwałych związków z klientami. Customer Relationship Management, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171294053