PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 1 Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków | 115--118
Tytuł artykułu

Wdrażanie ścieżek jakości w samodzielnych publicznych Zakładach Opieki Zdrowotnej na przykładzie 10 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką w Bydgoszczy

Twórcy
Bibliografia
  • Brzezińska K., "Dlaczego jakość usług medycznych jest tak ważna" Przewodnik Menedżera Zdrowia.
  • Chrzanowski R., Podnoszenie jakości usług medycznych w zakładach opieki zdrowotnej, Antidotum 1993, nr 3.
  • Dobska M., Dobski P., Marketing usług medycznych, Wydawnictwo Prawno-Ekonomiczne INFOR, Warszawa, cop. 1999.
  • Dobska M., Dobski P., TQM zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej, Wydawnictwo Mars Graf, Poznań 2003.
  • Domalski J., Zarządzanie jakością w szpitalu, Antidotum 1998 nr 8.
  • Jaszkul I., Zarządzanie przez jakość w opiece zdrowotnej, Antidotum 1998 nr 2.
  • Opolski K., Dykowska G., Możdżonek M., Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych Teoria i praktyka, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2003.
  • Wnuff H.R., Pedersen S.A., Rosenberg R., Filozofia medycyny, PWN, Warszawa 1993.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171294111

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.