PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 1 Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków | 133--135
Tytuł artykułu

Badanie poziomu satysfakcji pacjenta z usług szpitala jako element poprawy jakości

Twórcy
Bibliografia
  • Dobska M., Jakość i jej rozumienie w zakładach opieki zdrowotnej, materiały konferencyjne SAL-MED Poznań 200.
  • Rudawska I., Marketing w nowoczesnej opiece zdrowotnej, Uniwersytet Szczeciński Rozprawy i Studia T. (DCLXXI) 606, Szczecin 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171294143

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.