Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Lokalizacja i ujawnienie strat jakości utajnionych w poszczególnych procesach technologicznych jest kluczem do likwidacji strat jakości w całym przedsiębiorstwie i poprawy efektywności jego gospodarowania. Na straty jakościowe przedsiębiorstwa składają się cząstkowe straty jakości powstające w różnych komórkach organizacyjnych. Wyłania się problem lokalizacji i praktycznego wyeliminowania utajnionych strat jakościowych. Sposobem na rozwiązanie tego problemu mogą być analiza prowadzone w oparciu o zadaniowy model, precyzyjnie określić struktury procesów, wskazać utajnione rezerwy procesów oraz jednoznacznie określić przyczyny nieodpowiedniego poziomu wynikowej jakości pracy całego przedsiębiorstwa. (fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
- Durlik I., Inżynieria zarządzania. Strategie i projektowanie systemów produkcyjnych. Część 1. Wydawnictwo Placet. Warszawa 1998.
- Kolman R., Inżynieria jakości. PWE. Warszawa 1992.
- PN-ISO 10006:2002. Zarządzanie jakością - wytyczne dotyczące jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
- Raport o stanie jakości, środowiska i bezpieczeństwa pracy za rok 2004. Wyd. wewnętrzne.
- Raport z auditu zewnętrznego. RWTÜV, 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171294227