Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem opracowania jest analiza wybranych serwisów edukacyjnych oraz witryn urzędów i instytucji zajmujących się oświatą pod względem ich przydatności do kształtowania kompetencji kluczowych. Badaniu podlegały zarówno zasoby przeznaczone bezpośrednio dla uczniów do samodzielnego kształcenia online, jak też materiały dla nauczycieli. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Dryden G., Vos J., Rewolucja w uczeniu, Moderski i S-ka, Poznań 2000.
- Juszczyk S.(red.), Edukacja medialna w społeczeństwie informacyjnym, Adam Marszałek, Toruń 2002.
- Kozielska M. (red.), Edukacja w społeczeństwie wiedzy, Adam Marszałek, Toruń 2007.
- Kuźmińska-Sołśnia B., Portale edukacyjne jako źródło informacji dla ucznia i nauczyciela, [w:] J. Morbitzer (red.), Komputer w edukacji. XV sympozjum naukowe, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków 2005.
- Morbitzer J., Edukacja wspierana komputerowo a humanistyczne wartości pedagogiki, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków 2007.
- Papińska-Kacperek J.(red.), Społeczeństwo informacyjne, PWN, Warszawa 2008.
- Sysło M.M., E-learning w szkole, "e-mentor" 2009, nr 1(28).
- Google Trends, http://www.google.com/trends.
- Kompetencje kluczowe - raport Europejskiego Biura Eurydice, http://www.eurydice.org.pl/files/kkomp_PL.pdf.
- Megapanel PBI/Geminus. Ranking najpopularniejszych witryn, http://www.internetstats.pl/index.php/wykresy-z-danymi/megapanel-pbigemius.
- Serdyński A., Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowanie projektowania witryn edukacyjnych wspomagających proces dydaktyczny, [w:] J. Morbitzer (red.), Komputer w edukacji. XIV sympozjum naukowe, Kraków 2004, http://www.wsp.krakow.pl/ptn/ref2004/serdynsk.pdf.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171295125