PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 2 | 45--50
Tytuł artykułu

Polskie internetowe serwisy edukacyjne - czy służą edukacji?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest analiza wybranych serwisów edukacyjnych oraz witryn urzędów i instytucji zajmujących się oświatą pod względem ich przydatności do kształtowania kompetencji kluczowych. Badaniu podlegały zarówno zasoby przeznaczone bezpośrednio dla uczniów do samodzielnego kształcenia online, jak też materiały dla nauczycieli. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
45--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Dryden G., Vos J., Rewolucja w uczeniu, Moderski i S-ka, Poznań 2000.
  • Juszczyk S.(red.), Edukacja medialna w społeczeństwie informacyjnym, Adam Marszałek, Toruń 2002.
  • Kozielska M. (red.), Edukacja w społeczeństwie wiedzy, Adam Marszałek, Toruń 2007.
  • Kuźmińska-Sołśnia B., Portale edukacyjne jako źródło informacji dla ucznia i nauczyciela, [w:] J. Morbitzer (red.), Komputer w edukacji. XV sympozjum naukowe, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków 2005.
  • Morbitzer J., Edukacja wspierana komputerowo a humanistyczne wartości pedagogiki, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków 2007.
  • Papińska-Kacperek J.(red.), Społeczeństwo informacyjne, PWN, Warszawa 2008.
  • Sysło M.M., E-learning w szkole, "e-mentor" 2009, nr 1(28).
  • Google Trends, http://www.google.com/trends.
  • Kompetencje kluczowe - raport Europejskiego Biura Eurydice, http://www.eurydice.org.pl/files/kkomp_PL.pdf.
  • Megapanel PBI/Geminus. Ranking najpopularniejszych witryn, http://www.internetstats.pl/index.php/wykresy-z-danymi/megapanel-pbigemius.
  • Serdyński A., Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowanie projektowania witryn edukacyjnych wspomagających proces dydaktyczny, [w:] J. Morbitzer (red.), Komputer w edukacji. XIV sympozjum naukowe, Kraków 2004, http://www.wsp.krakow.pl/ptn/ref2004/serdynsk.pdf.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171295125

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.