PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | Kreatywne miasto - kreatywna aglomeracja | 203--214
Tytuł artykułu

Promocja jako narzędzie budowania wizerunku miasta na przykładzie kampanii promocyjnej "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej"

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ruda Śląska to blisko 145 tys. miasto leżące w centrum konurbacji górnośląskiej. Dzięki nowoczesnym ciągom komunikacyjnym (autostrada A4, Drogowa Trasa Średnicowa i rozwiniętej sieci połączeń kolejowych) oraz powiązaniom gospodarczym, razem z pozostałymi 14 miastami GZM tworzy 2 milionowy organizm miejski. Szczególnymi podmiotami w tym związku, ze względu na swój potencjał ekonomiczno-społeczny, są Katowice, Gliwice i Sosnowiec, ale pozostałe 11 miast posiada podobny status funkcjonalno-gospodarczy. Skutkiem tego, charakterystyczny dla obszaru Górnośląskiego Związku Metropolitalnego jest fakt, że oferta mieszkaniowa tychże terenów jest w dużej części podobna. Oznacza to, że niezależnie od miasta, cena metra kwadratowego powierzchni mieszkalnej (z wyjątkiem Katowic i Gliwic), poziom bezpieczeństwa publicznego czy dostępność komunikacyjna kształtują się na podobnym poziomie, dlatego bardzo ważną rolę w procesie podejmowania decyzji przez mieszkańców aglomeracji o wyborze miejsca zamieszkania pełni subiektywne postrzeganie specyficznych cech danego miasta. Uznając ten fakt, władze miasta Ruda Śląska zdecydowały o rozpoczęciu, rozpatrywanego w perspektywie kilku lat, procesu kształtowania wizerunku miasta, mającego na celu stworzenie marki "Ruda Śląska". (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
  • Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów w Bielsku-Białej
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171295351

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.