Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Analizując debatę oksfordzką jako formę edukacji w obszarze ekonomii społecznej, warto wskazać na jej trzy podstawowe zalety. Po pierwsze, atrakcyjny charakter z uwagi na widowiskową, dynamiczną formułę i interaktywny charakter. Te walory edukacji doceniane są zwłaszcza przez studentów nie tylko Uniwersytetu Ekonomicznego, ale także innych uczelni i kierunków. Po drugie, debaty oksfordzkie stanowią platformę integracji między środowiskiem naukowym, które dostarcza wiedzę, wskazuje nowe trendy, tendencje, a środowiskiem praktyków, które zgłasza zapotrzebowanie na tego typu wiedzę. Po trzecie, debaty oksfordzkie służą integracji środowisk działających na rzecz wzmacniania i konsolidacji przedsiębiorczości społecznej oraz promocji ekonomii społecznej w Polsce także w środowisku akademickim. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171295501