Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Wyrażenie "telewizor kolorowy" jest dziś pleonazmem, takim jak choćby zbitki typu: komputer PC, pamięć RAM czy płyta CD. Wszystkie telewizory, za wyjątkiem eksponatów muzealnych, są dziś bowiem kolorowe. Powoli pleonazmem staje się również przedrostek e-, będący jeszcze kilka lat temu zwiastunem nowości. Większość banków prowadzi już działalność w sieci, a dla klienta coraz częściej staje się ważne to, czy może jeszcze załatwić pewne sprawy przy klasycznym okienku. Gorzej jest w Polsce z e-administracją, a najgorzej chyba z e-learningiem. Może więc jest już najwyższy czas, aby przestać mówić o e-learningu, a spojrzeć na Learning 2.0, gdyż nasza edukacja ciągle przegrywa wyścig między cywilizacją a katastrofą. (abstrakt oryginalny)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
- Cobb J, Learning 2.0 for Associations, http://www.slideshare.net/jtcobb/learning-20-for-associations?src=embed, [06.11.2009].
- http://www.youtube.com/watch?v=-y-s6CQoOIQ, [06.11.2009].
- 21 postulatów Międzyzakładowego Komitetu Strajkowego z 17 sierpnia 1980 r., http://pl.wikisource.org/wiki/21_ postulatow_Międzyzakładowego_Komitetu_Strajkowego_z_17_sierpnia_1980, [06.11.2009].
- Fundusze unijne dla oświaty 2007-2013, Ministerstwo Edukacji Narodowej, http://efs.men.gov.pl/content/view/77/308/, [06.11.2009].
- Gajewski R.R., Realizacja i rozliczanie godzin dydaktycznych w kształceniu na odległość, [w:] Nowe prawo: szanse i zagrożenia dla szkolnictwa wyższego, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa, listopad 2005.
- Szkoły Wyższe i ich Finanse w 2008 r., Główny Urząd Statystyczny, Warszawa 2009, http://www.stat.gov.pl/cps/rde/ xbcr/gus/PUBL_E_szkoly_wyzsze_2008.pdf, [06.11.2009].
- Warto jednak spojrzeć na ostatnie doniesienia Gazety Wyborczej (P. Pacewicz, A. Pezda, Wyższa szkoła zachwytu, Thieme J.K., Szkolnictwo wyższe. Wyzwania XXI wieku. Polska, Europa, USA, Difin, Warszawa 2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171295927