Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Postępująca globalizacja stawia obecnie przed ekonomistami zajmującymi się naukami o przedsiębiorstwie konieczność dokonania rewizji wielu poglądów uznawanych dotychczas za niepodważalne. Chodzi m.in. o pogląd głoszony od lat, że aby wejść na rynek, trzeba stworzyć nową ofertę produktową. Nową - pod względem dostosowania do potrzeb odbiorcy i nową - jako nowy produkt. Globalizacja podkreśliła tę tezę. Na globalnym rynku, niechronionym cłami zaporowymi, sprzedać można wszystko, również produkty powszechnie znane i produkowane od tysięcy lat, jak np. piwo czy wino. Istnieje jednak warunek: to co oferujemy, nie powinno być jakościowo gorsze od tego, co jest na rynku, ale musi być wyprodukowane taniej, niż robi to konkurencja i sprzedawane po niższej cenie. Jest to cechą charakterystyczną globalnego rynku niechronionego cłami zaporowymi. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
215--216
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171297467