Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono wyniki badań, których celem było rozpoznanie potrzeb edukacyjnych i wynikających z nich motywów uczestnictwa nauczycieli w kształceniu ustawicznym oraz ustalenie zależności pomiędzy długością stażu pracy pedagoga a rodzajem zaistniałej u niego motywacji. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Aleksander T., Motywy kontynuowania nauki na studiach zaocznych [w:] T. Aleksander (red.), Teoretyczne i praktyczne aspekty edukacji kulturalnej oraz oświaty dorosłych, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2006.
- Edukacja: jest w niej ukryty skarb: Raport dla UNESCO Międzynarodowej Komisji ds. Edukacji dla XXI wieku, pod przewodnictwem Jacques'a Delorsa (przetł. z fr. W. Rabczuk), Stowarzyszenie Oświatowców Polskich, Warszawa 1998.
- Malewski M., Teorie andragogiczne. Metodologia teoretyczności dyscypliny naukowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 1998.
- Szarota Z., W poszukiwaniu tożsamości andragogiki - próba organizacji wiodących pojęć oświaty dorosłych [w:] T. Aleksander, D. Barwińska (red.), Stan i perspektywy rozwoju refleksji nad edukacją dorosłych, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków - Radom 2007.
- Urbańczyk F., Dydaktyka dorosłych, Ossolineum, Wrocław 1973.
- Karta Nauczyciela (tekst jednolity), Dz. U. z 2003 r., Nr 118, poz. 1112, z późn. zmianami.
- http://www.podyplomowe.uj.edu.pl/wiedzaospoleczenstwie/index.htm, [15.03.2008].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171297577