Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Na początku artykułu przedstawiono promocję jako podstawowy instrument marketingu. Następnie omówiono koncepcję marketingu terytorialnego, marketingu państwa, kraju i narodu. Opisano zestaw instrumentów marketingu narodowego oraz tworzenie wizerunku państwa, kraju i narodu. Na koniec zaprezentowano na czym powinna się opierać strategia rozwoju marki Polski.
Twórcy
autor
- Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Bibliografia
- Altkorn J., Marketing w turystyce, Warszawa 1994.
- Cholewa T., Marketing terytorialny a marketing relacyjny, "Marketing i Rynek" 2000, nr 12
- KotlerPh., Marketing, Warszawa 1994.
- Kotler Ph., Jatusripitak S., Maesincee S., Marketing narodów: Strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego, Kraków 1999.
- Mazurek-Łopacińska K, Kultura w gospodarce rynkowej - problemy adaptacji marketingu, Wrocław 1997.
- Polityka kulturalna państwa - założenia, Ministerstwo Kultury i Sztuki, Warszawa 1992.
- Secomski K., Ekonomika regionalna, Warszawa 1982.
- Stoner J.A.F., Freeman R.E., Gilbert D.R. jun., Kierowanie, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171297763