Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Adaptacja kursów e-learningowych do indywidualnych potrzeb i preferencji użytkowników jest aktualnie istotnym obszarem zainteresowań zarówno teoretyków, jak i praktyków, co znajduje odzwierciedlenie w rosnącej liczbie publikacji oraz pomysłów wdrożeń w tym zakresie. Nie zmieniło to jednak sposobu postrzegania personalizacji kursów jako procesu trudnego, kosztownego i czasochłonnego. Autorzy w poniższym artykule podejmują próbę przeciwstawienia się temu stereotypowi, proponując model personalizacji oraz stosowne narzędzie umożliwiające efektywne wykorzystanie obecnych rozwiązań. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Gardner H., Frames of Mind: The Theory of Multiple Intelligence, Basic Books, New York 2003.
- Joyce M., Profiting from Multiple Intelligences in the Workplace, Gower Publishing Company, Hampshire 2000.
- Blog prowadzony przez R. Freunda [online], http://robertfreund.de/blog/?cat=2, [15.01.2007].
- Piller F., Glossary: Mass Customization, Open Innovation, Personalization and Customer Integration [online], http://www.mass-customization.de/glossary.htm
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171299625