PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2014 | nr 4 (CD) | 74--79
Tytuł artykułu

Współczesne narzędzia komunikacji marketingowej

Warianty tytułu
Contemporary tools of marketing communications
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiona została problematyka rozwoju współczesnych form komunikacji marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w środowisku internetowym. Pokreślono bardzo szybki i wielokierunkowy rozwój komunikacji marketingowej, a także scharakteryzowano jej wybrane formy takie jak: komunikacja internetowa, marketing mobilny, marketing wirusowy, marketing szeptany, blogi, advergaming oraz reklamę natywną. Zaakcentowano również konieczność stosowania specyficznych metod i kryteriów segmentacji rynku w przypadku stosowania nowych, wyżej wymienionych form komunikacji marketingowej. (abstrakt oryginalny)
EN
The article discusses issues related to the development of modern forms of marketing communications, with the particular emphasis on communication in the online environment. A very fast and multidirectional development of marketing communications has been highlighted, and its selected forms, such as: Internet communications, mobile marketing, viral marketing, word-of-mouth marketing, weblogs, advergaming and native advertising have been defined. Another issue emphasized in this paper is the necessity of the use of specific methods and criteria for market segmentation, in relation to the above mentioned new forms of marketing communication. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
74--79
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Gdański
Bibliografia
  • Kaznowski, D. (2008). Nowy marketing. Warszawa: VFP Communications.
  • Kelly, L. (2007). Beyond Buzz. The Next Generation of Word-of Mouth Marketing. New York: AMACOM.
  • Kirby, J., Marsden, P. (2006). Connected Marketing. The Viral, Buzz and Word of Mouth Revolution. Oxford: Elsevier.
  • Ling, R. (2008). New Tech, New Ties How Mobile Communication Is Reshaping Social Cohesion. Massachusetts: The MIT Press.
  • Majewski, P. (2007). Czas na e-biznes. Gliwice: Wydawnictwo HELION.
  • Marketing internetowy - reklama natywna. http://www.egospodarka.pl/101222,Marketing-internetowy-reklama-natywna,1,20,2.html (06.01.2014).
  • Michael, A., Salter, B. (2006). Mobile Marketing. Achieving Competitive Advantage Through Wireless Technology. Oxford: Elsevier.
  • Mruk, H. (red.). (2004). Komunikowanie się w marketingu. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
  • Mruk, H., Pilarczyk. B. (red) (2006). Kompendium wiedzy o marketingu. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Naukowe.
  • Percy, L. (2008). Strategic Integrated Marketing Communication Theory and Practice. Oxford: Elsevier.
  • Szymoniuk, B. (red.) (2006). Komunikacja marketingowa. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
  • Weinberg, T. (2009). The New Community Rules: Marketing on The Social Web. Sebastopol: O'Reilly Media Inc.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171299991

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.