Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem projektu KNOW jest podniesienie kwalifikacji zawodowych osób objętych projektem, popularyzacja kształcenia przez całe życie i tworzenie społeczeństwa informacyjnego na Pomorzu. Kursy oferowane w ramach projektu zostały przygotowane przez ekspertów w ramach konsorcjum czterech uczelni Wybrzeża: Akademii Medycznej w Gdańsku, Akademii Morskiej w Gdyni, Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Gdańskiego. Kursy skierowane są do osób zatrudnionych, pragnących podnieść kwalifikacje zawodowe (m.in. nauczyciele akademiccy, doktoranci, lekarze rodzinni, radiolodzy). Jedną z kluczowych faz projektu jest ocena jakości sześciu kursów pilotażowych. W opracowaniu przedstawiono najważniejsze wnioski zgromadzone podczas pierwszego etapu ewaluacji. W drugiej serii kursów pilotażowych zaproponowano zastąpienie tradycyjnych ankiet formą elektroniczną oraz udostępnienie statystycznych wyników osobom zainteresowanym m.in. potencjalnym uczestnikom. Artykuł zawiera opis procedury oceny e-kursów oraz wyniki ewaluacji zakończonego szkolenia drugiej edycji projektu KNOW "Studium dydaktyki akademickiej". (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Grabowska A., Grzejszczak K., Meissner A, Kształcenie na odległość możliwości finansowania projektów w ramach funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, "e-mentor" 2005, nr 1 (8).
- Grabowska A., Kształcenie na odległość dla nauczycieli - kurs finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, [w:] J. Migdałek, M. Zając (red.), Informatyczne Przygotowanie Nauczycieli, Wyd. Rabid, Kraków 2006.
- Continuous Education Oriented E-learning projects - monitoring, evaluating, auditing, http://blanka.moodle.pl/course/view.php?id=33
- Ewaluacja kursów Autodesk, http://atcevaluation.autodesk.com.
- Platforma do ewaluacji online, http://blanka.moodle.pl/course/view.php?id=32.
- Projekt KNOW - ewaluacja wewnętrzna http://cemet.eti.pg.gda.pl//course/view.php?id=45.
- The Fostering of Innovative eLearning Strategies in Higher Education, http://www.spi.pt/innounilearning.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171300139