Warianty tytułu
CRM and other integrated systems
Języki publikacji
Abstrakty
Głównym celem przedstawionego referatu jest prezentacja aktualnego stanu badań nad zintegrowanymi systemami wspomagającymi zarządzanie oraz próba wskazania ich dalszego rozwoju w świetle zmian w koncepcji zarządzania organizacją. Precyzyjne zostały scharakteryzowane rozwiązania typu MRP/ERP i CRM przy uwzględnieniu przenikania się zintegrowanych systemów wspomagających organizację.(abstrakt oryginalny)
The main idea of this report is introduction present condition of studies relating integrated systems supporting management and indication of evolution complying new conception of management, This report characterizes technological solutions of type MRP/ERP and CRM, also shows diffusion and interaction of integrated systems supporting organization. (original abstract)
Rocznik
Strony
103--111
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
- Duzowski R., Komputerowa wierność, internetowe archiwum Businessman Magazine: http://www.e-bm.pl/archiwum/ index.xml/lang= PL/;603179-002739-48312, luty 2001
- Flakiewicz W., Systemy informacyjne w zarządzaniu.Uwarunkowania, technologie, rodzaje, Wydawnictwo C.H.Beck, Warszawa 2002
- Jarosz A., Znaczenie systemu informacji marketingowej w nowoczesnym przedsiębiorstwie [w:] Mońka J., Sołtys D., Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem,Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2000
- Kasprzak T., Integracja architektury systemów informacyjnych przedsiębiorstw, Wydział Nauk Ekonomicznych UW, Warszawa 2000
- Kisielnicki J., Sroka H., Systemy informacyjne biznesu. Informatyka dla zarządzania. Metody projektowania i wdrażania systemów, Agencja Wydawnicza PLACET, Warszawa 1999. Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994
- Kusztal A., O CRM..., dotcom, nr 8, maj 2001
- Lasek M., Stawicki J., MRP II - krok w kierunku CIM, [w:] Kasprzak T. Information Technologies in Business Reengineering - Studia Informatyki Gospodarczej, WNE UW, Warszawa 1996
- Mazurek D., Klientocentryzm stosowany, internetowe archiwum Businessman Magazine: http://www.e-bm.pl/archiwum/ index.xml/ lang= PL/;603179-002739-48312, luty 2001
- Mońka J., Sołtys D., Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2000
- Norris M., West S., e-biznes, Wydawnictw Komunikacji i Łączności, Warszawa 2001
- Parys T., Zintegrowany system wspomagania zarządzania MRP II,[w:] Kasprzak T. (red.), Integracja architektury systemów informacyjnych przedsiębiorstw, Wydział Nauk Ekonomicznych UW, Warszawa, 2000, Rozdział IV, s.: 143-196
- Peppers & Rogers Group, http://www.ltol.com , Connecticut, USA
- Rymarz J., Kto wspomoże zarządzanie?, internetowe archiwum Businessman Magazine: http://wwvv.e-bm.pl/archiwum/ index.xml/lang=PL/;603179-002739-48312 , marzec 2001
- Suchocki Z., Internetowe kanały komunikacji z klientem a ich efektywność wykorzystania w nowoczesnych systemach obsługi klienta, Modern Marketing, grudzień 2000
- Unold J., Systemy Informacyjne Marketingu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2001
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171300237