Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
The use of social media in the promotional activities of retail chains
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejszy artykuł przybliża podstawowe informacje na temat istoty mediów społecznościowych, odpowiada na pytanie, dlaczego ich wykorzystanie staje się konieczne w działalności sieci handlowych. W referacie przedstawiono narzędzia wykorzystywane w ramach działań promocyjnych przez sieci handlowe działające w Polsce. (abstrakt oryginalny)
The paper presents the basic information about the nature of social media in the promotional activities of retail chains. The authors have made an assumption that this kind of promotional activities used by retail chains is becoming increasingly important. The article characterizes the tools used by retail chains in the promotional activities based on social media. (original abstract)
Twórcy
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
- 12 najpopularniejszych polskich Fanpage firm marketingu sieciowego. http://rankingmlm.com/ (21.12.2013)
- Evans, L. (2013). Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych. Gliwice: Helios.
- Falls, J., Deckers, E. (2012). Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę. Gliwice: Helion.
- Frąckiewicz, E. ( 2006). Marketing Internetowy. Warszawa: PWN.
- http://www.galeriehandlowe.pl/go.live.php/PL-H861/aktualnosci biznesowe/SMTY4MDY%3D/sotrender-pierwsza-trojka-bez-zmian.html (23.12.2013)
- htpp://www.slideshare.net/websoulpl/czym-jest-strona-na-facebooku-fanpage-7435877 (27.11.2013)
- http://nowymarketing.pl/a/1017 (21.12.2013)
- http://www.slideshare.net/websoulpl/czym-jest-strona-na-facebooku-fanpage-7435877
- http://www.sotrender.pl/fanpage-trends-category/201311/pl_wszystkie
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171300795