PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2014 | nr 4 (CD) | 249--255
Tytuł artykułu

Wykorzystanie smartfonów w komunikacji marketingowej

Autorzy
Warianty tytułu
Application of smartphones in marketing communication
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rosnąca popularność smartfonów tłumaczy rosnące zainteresowanie ich wykorzystaniem w komunikacji marketingowej. Referat poświęcono prezentacji rożnych narzędzi komunikacji mobilnej oraz ogólnych zasad jej stosowania. (abstrakt oryginalny)
EN
The growing popularity of smartphones explains the growing interest in their use in marketing communications. The purpose of this paper is to present different tools of mobile communications and the general principles of their application. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
249--255
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Brown, D. (2013). 5 Crucial Mobile Advertising Tactics for Small Businesses, (17.10.2013). https://www.openforum.com/articles/mobile-advertising-small-business/?intlink=us-openforumexp-editorspick-2 (25.11.2013).
  • Castells, M., Fernandez-Ardevol, M., Qiu, J.L., Sey, A. (2009). Mobile Communication and Society: A Global Perspective. Cambridge: The MIT Press.
  • Cohen, H. (2013). 67 Mobile Facts To Develop Your 2014 Budget, (21.10.213). http://heidicohen.com/67-mobile-facts-from-2013-research-charts/ (22.10.2013).
  • Court, D.C., Gordon, J.W., Perrey, J. (2005). Boosting Returns on Marketing Investment, Mc Kinsey Quarterly, May.
  • Cummings, A. (2013). 10 Mobile Marketing Statistics that Will Blow Your Mind. http://www.orangesoda.com/blog/10-mobile-marketing-statistics-will-blow-mind/ (22.10.2013).
  • Dudley-Nicholson, J. (2013). Young Aussies Spend 29 Days on Smartphones Every Year,Says New Study. http://www.news.com.au/technology/gadgets/young-aussies-spend-29-days-onsmartphones- every-year-says-new-study/story-fn6vihic-1226741142141 (18.10.2013).
  • Ericsson (2013). 2013 Global Report: Polska w porównaniu ze światem. (9.10.2013).
  • Fox, Z. (2013). 84% of Smartphone Owners Use App During Their Morning Routine.
  • Gajewski, M. (2013). Ile Polacy wysyłają SMS-ów ? http://www.chip.pl/news/ wydarzenia/statystyka/2013/07/ile-polacy-wysylaja-sms-ow (7.12.2013).
  • Generation Mobile 2013, AntyWeb i NoNoobs we współpracy z Research NK, maj 2013.
  • Gibbs, C. (2013). Why it's Time to Believe the Hype in Mobile Advertising, (23.10.2013). http://research.gigaom.com/2013/10/why-its-time-to-believe-the-hype-in-mobile-advertising/ (2.11.2013).
  • Google (2013). Our Mobile Planet: Polska - Poznaj konsumentów mobilnych, maj 2013.
  • Gupta, S. (2013). For Mobile Devices Think Apps, Not Ads, Harvard Business Review, March, 71-75.
  • Hall, S. (2013). Mobile Marketing to Generate $400 Billion in Sales by 2015. http://www.alleywatch.com/2013/10/mobile-marketing-to-generate-400-billion-in-sales-by-2015/ (26.10.2013).
  • Hopkins, J., Turner, J. (2012). Go Mobile - Location-Based Marketing, Apps, Mobile Optimized Ad Campaigns, 2D Codes and Other Mobile Strategies to Grow Your Business. Hoboken New Jersey: John Wiley and Sons.
  • Klein, J. (2013). Mobile Marketing - Successful Strategies for Today's Mobile Economy. Lexington: Create Space Independent Publishing Platform.
  • Konkol, S. (2010). Marketing Mobilny. Gliwice: One Press.
  • Ling, R., Donner, J. (2012). Komórka. Komunikacja mobilna, tłum. T. Płudowski. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Macleod, I. (2013). Infographic: People Check Their Smartphone over 150 Times a Day. The Drum, (13.09.2013). http://www.thedrum.com/news/2013/09/13/infographic-people-checktheir-smartphone- over-150-times-day (12.11.2013).
  • Martin, Ch. (2011). Third Screen: Marketing to Your Customers in a World Gone Mobile. Boston: Nicholas Brealey Publishing.
  • Mashable.com (2013). http://mashable.com/2013/10/15/apps-morning-commute/ (22.10.2013).
  • M-Commerce w praktyce 2013. Generator.pl, wrzesień 2013.
  • Mikowska, M. (2012). 7 grzechów głównych w mobile marketingu. http://nowymarketing.pl/a/875,7-grzechow-glownych-w-mobile-marketingu (30.09.2013).
  • Przez telefon po aktualności z sieci (2013). Informacja prasowa PBI/Gemius, (25.07.2013).
  • Rayport, J.F. (2013). Advertising's New Medium: Human Experience, Harvard Business Review, March, 77-84.
  • Ridley, L. (2013). Mobile is the 'First Screen' for Half of 18-34s. MediaWeek, (21.10.2013).
  • Sakowicz, A. (2013). Multiscreening: w świecie wielu ekranów i wielu możliwości, Media i Marketing Polska, (10) październik, 32-33.
  • Samsung Dominates Dutch Smartphone Market, Dutch Daily News, (18.10.2013).
  • Vizard, S. (2013). Customers Are Mobile First, Retailers Must Be Too. Marketing Week, (24.10.2013).
  • Yastrow, S. (2003). Brand Harmony. New York: Tom Peters Company Press.
  • Wassermann, T. (2013). MMS Could Be the Next Big Mobile Marketing Channel. http://mashable.com/2013/10/27/mms-mobile-marketing/ (26.10.2013).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171300865

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.