Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Na początku artykułu omówiono istotę i proces tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa w świadomości społeczeństwa. Następnie przedstawiono proces ułatwiający opracowanie wspólnej wizji wizerunku. Na koniec zaprezentowano model łańcucha tworzenia wizerunku w układzie rynkowym.
Twórcy
autor
- Uniwersytet Opolski; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu
Bibliografia
- T. Sztucki, Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców, Warszawa 1995, s. 153;
- H. Mruk, Rola mediów w komunikowaniu wizerunku marki, (w:) Media elektroniczne w procesie komunikacji rynkowej, Opole 2005, s. 21-33.
- B. Szymoniuk, M. Rzemieniak, A. Jachim, S. Skowron, Promocja przedsiębiorstwa i produktu, Lublin 1998, s. 41.
- T. Goban-Klas, Nowe media elektroniczne w kształtowaniu nowego rynku, (w:) Media elektroniczne w procesie komunikacji rynkowej, Opole 2005, s. 15-21.
- R. Niestrój , Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, Warszawa 1996, s. 92.
- M. Christopher, Logistyka i zarządzanie łańcuchem podaży. Jak obniżyć koszty i poprawić jakość obsługi, Kraków 1998, s. 242;
- D.C. Pring, The Joint Industry Conference on ECR, Chicago 1996, s. 66.
- Pabian, Profesjonalne zarządzanie zadowoleniem klientów, "Manager" 2001, nr 1(46), s. 35.
- Z.M. Skowroński, Łańcuch dostaw problem konferencji TRANS '99, "Logistyka" 2000, nr 1, s. 25.
- A.J. Martin, Infopartnering. The Ultimate Strategy for Achieving Efficient Consumer Response, New York, Singapore, Toronto 1994.
- T. Pokusa, Komunikowanie się firmy z otoczeniem i łańcuch tworzenia wizerunku, (w:) Media elektroniczne w procesie komunikacji rynkowej, Opole 2005, s. 89-107.
- A.F.J. Stoner, Ch. Wankel, Kierowanie, Warszawa 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171301439