PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | Systemy wspomagania organizacji SWO 2008: informatyka ekonomiczna jako dziedzina nauki i dydaktyki | 491--496
Tytuł artykułu

Usługi logistyczne i ich wspomaganie w systemach informatycznych organizacji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Z punktu widzenia prowadzonej działalności biznesowej, sektorem usług szczególnie podatnym na zagadnienia jakości obsługi klienta jest rynek usług logistycznych. Ze względu na koncentrację w tym sektorze graczy kreatywnych o dużym potencjale rozwojowym, ukierunkowanych w swojej podstawowej działalności na przemieszczanie dóbr w odpowiednie miejsce, w odpowiednim czasie, po odpowiedniej cenie, z zachowaniem odpowiedniego poziomu jakości obsługi, rynek ten wydaje się szczególnie podatny na wdrożenia innowacyjnych rozwiązań informatycznych. Rynek usług logistycznych w ostatniej dekadzie na gruncie krajowym przeszedł ogromne przeobrażenia. Jego wartość w Polsce wzrosła kilkakrotnie. Nie jest to przypadek odosobniony, lecz raczej światowa tendencja. Ważnym motorem napędowym zmian jest globalizacja, która zaciera granice, rozluźnia czy niejednokrotnie znosi bariery handlowe między krajami. (fragment tekstu)
Twórcy
  • NET-CON w Będzinie
Bibliografia
  • Adamczewski P.: Zintegrowany system informatyczny - ujęcie metodyczne. "Logistyka" 1999, nr 4.
  • Adamczewski P.: Informatyczne wspomaganie łańcucha logistycznego. AE, Poznań, 2001.
  • Instrumenty zarządzania logistycznego. Red. M. Ciesielski. PWE, Warszawa 2006.
  • Langley C.J., van Dort E., Ang A., Syker S.R.: 2005 Third-Party Logistics: Results and Findings of the 10th Annual Study (2005). W: L. Cahill David: Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships. Physica-Verlag, Heidelberg 2007.
  • Lech P.: Zintegrowane systemy zarządzania ERP/ERP II. Wykorzystanie w biznesie, wdrożenie. Difin, Warszawa 2003.
  • Majewski J.: Informatyka dla logistyka. ILIM, Poznań 2006.
  • Rutkowski K. (red.): Logistyka on-line. PWE, Warszawa 2002.
  • Rynek usług logistycznych. Red. M. Ciesielski. Difin, Warszawa 2005.
  • System powinien być kompletny. "EuroLogistics" 2005, nr 1.
  • Wojtkowiak R., Nowicki M.: Nowoczesne technologie informatyczne jako czynniki wpływające na adaptację łańcucha dostaw do aktualnych potrzeb i możliwości klienta oraz przedsiębiorstwa. Materiały konferencyjne VI Międzynarodowej Konferencji LOGISTICS 2002. ILiM 2002.
  • www.easylogistyka.com
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171302021

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.