PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | Public Relations. Teoria i praktyka komunikowania | 13--16
Tytuł artykułu

Public relations - - sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obecnie w Polsce na public relations znają się wszyscy i to tylko potwierdza, jak bardzo konieczna jest w tej dziedzinie edukacja o tym, czym PR jest w rzeczywistości i do czego służy. Co więcej, PR bardzo szybko ewoluuje wraz ze zmianami społecznymi i z tego powodu od każdego, kto chce pozostawać w nurcie zmian wymaga nieustannego poszukiwania wiedzy. W PR nigdy nie można powiedzieć "wiem wszystko", można co najwyżej powiedzieć "staram się nadążać za ewolucją". PR to działalność strategiczna i długofalowa, wymagająca dalekiego planowania - PR nie robi się, w przeciwieństwie do reklamy, w akcjach czy kam-paniach. Komunikować się trzeba stale i konsekwentnie, W bardziej dojrzałych definicjach można też znaleźć to, co jeszcze nie dotarło do Polski, mianowicie, że PR to wsparcie strategicznego rozwoju firmy, a w żadnym razie nie wsparcie sprzedaży, krótkowzrocznego marketingu lub substytut reklamy. Pytanie retoryczne: ile z obserwowanych działań nazywanych w Polsce terminem "PR" odpowiada tym elementom definicji? Tu widać wyraźnie narastające różnice między PR światowym a tym, co jest objęte nazwą PR w Polsce i coraz większą potrzebę edukacji w tej dziedzinie. Różnice widać także w innym wymiarze.(fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171303461

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.