Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W środowisku akademickim nieprzerwanie trwają dyskusje nad polskim e-learningiem. Sprawdzone modele e-edukacji w USA i krajach Europy Zachodniej nie do końca pasują do polskich realiów. Po około dziesięciu latach wdrażania indywidualnych projektów e-learningowych na różnych polskich uczelniach można potwierdzić istnienie niemałej grupy osób będących "fachowcami od e-edukacji" w polskiej przestrzeni edukacyjnej. Z kilkoma osobami, które śmiało można nazwać ekspertami od e-learningu, przeprowadzone zostały wywiady dotyczące edukacji zdalnej w Polsce. Niniejszy artykuł jest pierwszym doniesieniem z badań. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Gdański
Bibliografia
- Górnikiewicz J.Z., Instytucje w USA oferujące studia na odległość, Wydawnictwo A. Marszałek, Toruń 2004.
- Kvale S., Interview. Wprowadzenie do jakościowego wywiadu badawczego, Trans Humana, Białystok 2004. .
- Męczkowska A., Fenomenografia jako podejście badawcze w obszarze studiów edukacyjnych, "Kwartalnik Pedagogiczny" 2003, nr 3 (189). .
- http://www.bip.nauka.gov.pl/, [18.05.07].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171305513