PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | Systemy wspomagania organizacji SWO 2009 T. 2 | 69--78
Tytuł artykułu

SEO marketing - praktyczny aspekt pozycjonowania portali turystycznych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Co roku wzrasta liczba osób, które do planowania wakacji wykorzystują Internet. Jednakże z rozmów z przedstawicielami branży turystycznej wynika, że przeciętny polski turysta nie jest przywiązany do konkretnej firmy czy marki. Oznacza to, że dziś skorzysta z naszej oferty, a jutro wybierze inne biuro podróży. Dla klienta w większości przypadków nie ma znaczenia, czy organizatorem wyjazdu jest markowe biuro czy też mało znany touroperator. Ogólnie można stwierdzić, że dla turysty głównym kryterium wyboru oferty będzie cena. (...) W branży turystycznej konkurencja jest bardzo duża, głównie ze strony największych portali, takich jak wakacje.pl, travelplanet.pl, traveligo.pl, traveliada.pl itp. Czy to oznacza, że nowe biuro nie ma szans, aby konkurować z największymi portalami, które mają tzw. dobrą historię domeny, zaplecze linkowe itp.? Na to pytanie starano się odpowiedzieć w opracowaniu przedstawiając techniki, które pomogły średniej wielkości organizatorowi imprez turystycznych poprawić pozycję w rankingu Google'a na tle konkurencyjnych portali. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
Bibliografia
  • Dazzlin D.: AOL Data Reveals how Top 10 Positions Affect CTR, SEO Scoop Blog, www.seo-scoop.com, 2006.
  • Enquiro Search Solutions, The Role of Search in Business to Business Buying Decisions, www.enquiro.com, 2004.
  • Eyetools Research and Reports, Google Search's Golden Triangle, San Francisco, www.eyetools.com, 2009.
  • GfK SirValuse, Suchverhalten in Deutschland, Eine Analyse von Suchma-schinen-Nutzern, 2008, sierpień.
  • Gemius Traffic. Popularność wyszukiwarek wśród polskich internautów. www.ranking.pl, 2009, kwiecień.
  • Jaskowska B.: IAB i PwC: reklama w sieci warta 1,174 mld zł. "Magazyn Internet Standard" 2009, marzec.
  • Łukiańczyk M.: Kurs pozycjonowania: po co nam w ogóle pozycjonowanie? webhosting.pl, 2007, grudzień.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171305609

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.