Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Multidimensional Analysis as a Source of Knowledge About Consumer Behaviour
Języki publikacji
Abstrakty
Procesy decyzyjne i zachowania konsumentów na rynku mają podstawę systemową, zatem proste analizy jedno- i dwuwymiarowe są często niewystarczające do ich poznania. Wzrasta znaczenie analiz wielowymiarowych. W artykule przedstawiono znaczenie analiz wielowymiarowych na przykładzie empirycznej typologii konsumentów.(abstrakt oryginalny)
Decision processes and consumer behaviour have a system basis, so simple one or two dimensional analyses are frequently not sufficient for the cognition of this behaviour. The importance of multidimensional analysis has been growing recently. The article presents the importance of multidimensional analysis on the example of empirical typology of consumers.(original abstract)
Rocznik
Strony
89--98
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171306379