PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Sposoby utrzymywania przewagi konkurencyjnej firmy | 81--86
Tytuł artykułu

Interakcje firmy z klientem podstawą współtworzenia wartości usług

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na potrzebę stosowania w biznesie nowej strategii zarządzania, strategii honorowania "indywidualnego zamówienia" ze strony klienta, współtworzenia wartości wraz z klientami oraz nakreślenia modelu interakcji pomiędzy podmiotami występującymi w procesie świadczenia usług, wymiany wartości. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Medyczna w Warszawie
Bibliografia
  • L. Marcinowicz, A. Borzechowska: Czynniki warunkujące zadowolenie pacjentów z pracy lekarza rodzinnego. "Problemy Medycyny Rodzinnej" 2001, Vol. III, nr 2, s. 18-25.
  • J. Naisbitt: Megatrendy. Dziesięć nowych kierunków zmieniających nasze życie. Poznań 1997, s. 62 i dalsze.
  • A. Ostrowska: Relacja pacjent-lekarz: nowa jakość? "Promocja Zdrowia, Nauki Społeczne i Medycyna" 2001, Vol. VIII, nr 21, s. 109-121.
  • C.K. Prahalad, V. Ramaswamy: Przyszłość konkurencji, PWE, Warszawa 2005, s. 16.
  • Ch. Roberts, S. B. Thomson: Nasz program jakości nie działa. W: Piąta dyscyplina. Materiały dla praktyka. Red. P. Senge. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002, s. 528.
  • I. Rudawska: Jakość relacji pacjent-profesjonalista w sektorze usług medycznych. "Problemy Jakości" 2005, nr 3, s. 12-15.
  • K. Rogoziński: Jakość usług w horyzoncie aksjologicznym. "Problemy Jakości" 2005, nr 1, s. 24 oraz 29-32.
  • P.L. Townsend, J. E. Gebhardt: Quality in Action. 93 Lessons in Leadership. Participation and Measurement. J. Wiley&Sons INc., Vocabulary, 1992, s. 154.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171306921

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.