PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 13 | nr 2 | 27--33
Tytuł artykułu

Media wobec groźby światowego kryzysu gospodarczego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Media on the Threat of Economic Crisis
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule założono, że media w Polsce nie są właściwie przygotowane do informowania szerokich kręgów odbiorców o skomplikowanych zjawiskach gospodarczych, w tym o groźbie kryzysu gospodarczego. Zjawisko to wynika m.in. ze zmian w zarządzaniu firmami medialnymi, zwłaszcza po roku 2009. Zmiany te polegały na znaczących redukcjach kosztów, w tym osobowych, upraszczaniu przekazu medialnego, coraz większym uzależnianiu się od reklamodawców i informacji pozyskiwanych od agencji public relations. (abstrakt oryginalny)
EN
The assumption of the article is that the media in Poland are not well prepared to inform recipients about complicated economic issues, including the threat of the economic crisis. It results from the changes of management of media companies particularly after 2009. Those changes are connected with the great reduction of costs (including personnel costs), media transfer simplification and the greater dependence on advertisers and public relations agency information. (original abstract)
Rocznik
Tom
13
Numer
Strony
27--33
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Zarządzania Edukacja we Wrocławiu
Bibliografia
  • Raport Societe Generale, "Puls Biznesu", 2011, 6 września, s. 18-19.
  • Leksykon marketingu, red. J. Altkorn, T. Kramer, Warszawa 1998, s. 100.
  • Z. Bauer, Gatunki dziennikarskie, [w:] Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja, red. Z Bauer, E. Chudziński, Kraków 2008, s. 258-262.
  • J. Mikułowski-Pomorski, Zmieniający się świat mediów, Kraków 2008, s. 223.
  • Specjaliści od świata, "Press" 2011, nr 4, s. 28-31.
  • Solidarni pod ścianą płaczu, "Press" 2012, nr 2, s. 28-31.
  • Dziennikarstwo traci sens. Rozmowa z Mariuszem Zielke, byłym dziennikarzem śledczym, "Press" 2011, nr 4, s. 58-60.
  • Badania Top Marka, przeprowadzone przez "Press Service Monitoring Mediów" - bezpłatny dodatek specjalny do miesięcznika "Press" 2011, październik, s. 4-5, 38-40, 44, 47.
  • "Wyjść z redakcji". Rozmowa z Juanem Senorem, "Press" 2011, nr 5.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171307331

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.