PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 16 | z. 4 | 242--245
Tytuł artykułu

Types of Agritourism Promotional Activities in the Opinions of University and Secondary School Students

Warianty tytułu
Rodzaje promocji działalności agroturystycznej w opinii studentów i uczniów
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The article presents forms of promotion used by agritourism farm owners in the opinions of 139 students of the University of Life Sciences - SGGW in Warsaw and 35 secondary education students of Jadwiga Dziubińska Agricultural Education Centre Schools in Golądkowo. The paper presents segments of the market for agritourism services in the opinions of survey respondents. According to university and secondary school students, most owners of agritourism farms promote their facilities on their own websites. In the opinion of secondary school students, service providers also promote their facilities on tourism fairs and in the traditional media. However, in the opinion of students entering higher education, as well as those who are prospective graduates, a very important way to promote an agritourism offer is the information transmitted in direct contacts. According to the respondents, families with children most often buy agritourism services. (original abstract)
Zaprezentowano stosowane przez właścicieli gospodarstw agroturystycznych formy promocji w opinii 139 studentów Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie i 35 uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie. Przedstawiono także segmenty rynku usług agroturystycznych w opinii osób biorących udział w badaniach. Zdaniem studentów i uczniów właściciele gospodarstw agroturystycznych w większości promują swoje obiekty na własnych stronach internetowych. W opinii uczniów usługodawcy promują swoje obiekty również na targach turystycznych i przez media tradycyjne. W opinii studentów rozpoczynających studia wyższe, jak i osób kończących studia bardzo ważnym sposobem promocji oferty agroturystycznej jest informacja przekazywana w kontaktach bezpośrednich. Według badanych osób najczęściej z usług gospodarstw agroturystycznych korzystają rodziny z dziećmi. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Tom
16
Numer
Strony
242--245
Opis fizyczny
Twórcy
  • Warsaw University of Life Sciences - SGGW, Poland
  • Jadwiga Dziubińska Agricultural Education Centre Schools in Golądkowo, Poland
Bibliografia
  • Kruczek Z., Walas B. 2004: Promocja i informacja turystyczna, Proksenia, Kraków, 33.
  • Miles L. 2000: Institute of Sales Promotion (IPS). Marketing Doskonały, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań, 60.
  • Pawlicz A. 2008: Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska, Difin, Warszawa, 36.
  • Roth P., Schrand A. 1992: Touristik-Marketing, Frnaz Vahlen GmbH, München, 165.
  • Roman M. 2014: Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju agroturystyki w gminach wiejskich województwa podlaskiego, Wyd. Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie, 114-115.
  • Sikora J. 2012: Agroturystyka. Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa, 178.
  • Sznajder A. 1993: Sztuka promocji, czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, Business Press, Warszawa, 4.
  • Sztucki T. 1999: Promocja - sztuka pozyskiwania nabywców, Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa, 17.
  • Śliwińska K. 1999: Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem, WŚWSZ, Katowice, 5.
  • Tew C., Barbieri C. 2012: The perceived benefits of agritourism: The provider's perspective, Tourismsm Management, no. 33, 215-224.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171307413

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.