PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | Marketing relacji na rynku business to business : wybrane zagadnienia | 203--214
Tytuł artykułu

Rozwój orientacji marketingowej w restrukturyzowanym przedsiębiorstwie na przykładzie Kompanii Węglowej S.A.

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kompania Węglowa S.A. powstała 1 lutego 2003 r. w wyniku przeniesienia do Państwowej Agencji Restrukturyzacji Górnictwa Węgla Kamiennego S.A. przedsiębiorstw spółek węglowych, a zwłaszcza: Gliwickiej Spółki Węglowej S.A., Rudzkiej Spółki Węglowej S.A., Nadwiślańskiej Spółki Węglowej S.A., Rybnickiej Spółki Węglowej S.A., Bytomskiej Spółki Węglowej S.A.. W praktyce okazało się, że integracja 23 kopalń i zakładów górniczych nie stanowi warunku wystarczającego do optymalnego wykorzystania istniejącego majątku produkcyjnego i zasobów węgla. Należało zatem zmienić filozofię postrzegania poszczególnych zakładów górniczych jako odrębnych ogniw produkcji, w kierunku modelu wzajemnego dopełnienia się sumy ich potencjału produkcyjnego i zasobowego. Odejście od postrzegania pojedynczej kopalni jako układu zamkniętego oraz rozpoczęcie planowania długoterminowego (np. w zakresie inwestycji) pozwoliło na stworzenie wizji w układzie przestrzennym i ekonomicznym, w której dąży się do optymalizacji procesów produkcyjnych, inwestycyjnych i handlowych celem uzyskania maksymalnego zysku. Obecnie w skład Kompanii Węglowej S.A., największej firmy wydobywczej w Europie, wchodzi 17 kopalń-zakładów wydobywczych. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171307475

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.