Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym artykule chcę zwrócić uwagę na kondycję instytucji kultury, wskazać możliwą do zastosowania metodę oceny, wpływającą na efektywność funkcjonowania podmiotów realizujących zadania ze sfery kultury. Zaprezentowane wnioski zostały sformułowane na podstawie dokonanego przeze mnie porównania instytucji państwowych i samorządowych z instytucjami non-profit. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Śląski w Katowicach
Bibliografia
- A. Sargeant, Marketing w organizacjach non profit, Kraków 2004, s. 23-26.
- Ustawa z dn. 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach (Dz.U. z 1991 r., Nr 46, poz. 203 z późn. zm.)
- Ustawa z dn. 7 kwietnia 1989 r. o stowarzyszeniach (Dz.U. z 1989 r., Nr 20, poz. 104 z późn. zm.)
- Ustawa z dn. 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity: Dz.U. z 1991 r., Nr 13, poz. 123)
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171308103