Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W jaki sposób buduje się wizerunek? Jak sprawić, by firma, instytucja, osoba publiczna była postrzegana w określony sposób, który wcześniej został zaplanowany i świadomie wdrożony w życie. Jest wiele kanałów, narzędzi, dzięki którym buduje się wyrazisty wizerunek pozwalający aktywnemu podmiotowi odróżnić się od innych, konkurencyjnych podmiotów, więcej nawet - stworzyć coś przewyższającego konkurentów. Budowa wizerunku to jednak proces wielowątkowy: "Zadanie to realizuje się poprzez działania długoterminowe, wśród których można wymienić: - służbę informacyjną na linii zarząd-media-otoczenie, - organizację firmowych imprez promocyjnych, - komunikację kryzysową, - zarządzanie relacjami z inwestorami, - kreowanie relacji ze społecznościami i władzami lokalnymi, - relacje z własnymi pracownikami i akcjonariuszami, - lobowanie, - sponsorowanie" (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
145--151
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A.
Bibliografia
- Szafraniec J. : Działanie Public Relations podczas fuzji banków na przykładzie fuzji banków zrzeszających. W : Public Relations. Materiały z II Kongresu PR. Red. D. Tworzyło, Rzeszów.
- Arystoteles :Retoryka. Warszawa 2004.
- Aronson E., Wilson T.D., Alert A.M. : Psychologia społeczna. Serce i umysł. Poznań 1997.
- Iwankiewicz-Rak B. : Public relations w organizacjach pozarządowych. W : Public Relations sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce. Red. Przybylski H., Katowice 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171309773