PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | z. 76 | 24--37
Tytuł artykułu

Zainteresowanie gospodarstw domowych produktami finansowymi

Autorzy
Warianty tytułu
Households' demand for financial products
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W publikacji zaprezentowano badania przeprowadzone przez pracowników Katedry Poziomu Życia i Konsumpcji SGH wśród wielkomiejskich gospodarstw domowych. Wyniki badania wskazują, iż zdobywając doświadczenie na rynku usług finansowych polski konsument korzysta z coraz bardziej nowoczesnych produktów finansowych i kanałów dystrybucji. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents results of a research conducted on a sample of city households by scientists from the Institute of Lifestyle and Consumption of the Warsaw School of Economics. The results indicate, that Polish consumers gain experience in the market of financial services, and they use increasingly modern financial products and channels of distribution.(short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
24--37
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Bombol M., Dąbrowska A., Janoś-Kresło M., Mróz B., Model konsumpcji polskich gospodarstw domowych na początku lat 2000-cznych, SGH, Warszawa 2004 (maszynopis powielony).
  • Budżety gospodarstw domowych w 2003 roku, GUS, Warszawa 2004.
  • Czapiński J., Panek T. (red.), Diagnoza społeczna 2005. Warunki i jakość życia Polaków, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie, Warszawa 2005.
  • Gostomski E., Lepczyński B., Penczar M., Zadłużenie konsumentów w bankach i instytucjach finansowych, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, Gdańsk, Katowice 2005.
  • Jackiewicz K., Nowe kanały dystrybucji produktów bankowych a wybrane problemy zarządzania bankiem, NBP, "Bank i Kredyt", styczeń-luty 2000.
  • Mężczyźni lubią e-banki, raport z badań TNS OBOP, Warszawa czerwiec 2005.
  • Pałaszewska-Reindl T., Konsumpcja dóbr trwałego użytku w Polsce, w: Konsumpcja w gospodarce planowej, PWE, Warszawa 1966.
  • Panek T., Zmiany w sferze ubóstwa, "Wiadomości Statystyczne", Nr 8, 2005.
  • Poziom satysfakcji życiowej Polaków w latach 1994-2004. Komunikat z badań CBOS, Warszawa styczeń 2005.
  • Raport z badania na temat korzystania z produktów finansowych przez Polaków, PBS, Sopot kwiecień 2005.
  • Raport Internet Banking B2C w Polsce, I-Metria, 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171310725

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.