Czasopismo
2012
|
nr 44 Zarządzanie marką w szkołach wyższych : wybrane problemy ; Brand Management in Higher Education Institutions : Selected Aspects
|
97--103
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Significance of Unified Visual Identity System in Building University Brand
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest określenie znaczenia jednolitego systemu identyfikacji wizualnej w procesie budowania marki szkoły wyższej. Autorka prezentuje koncepcję całościowej identyfikacji wizualnej oraz jej relacje z marką szkoły wyższej. W artykule zaprezentowano przykłady znaków marek uczelnianych i zmian w tym zakresie.(abstrakt oryginalny)
The purpose of this article is to determine the significance of a unified visual identity system of university in building university brand. The author presents the comprehensive concept of a visual identity system and its relation with the university brand. The article presents examples of academic brands as well as changes in this area.(original abstract)
Rocznik
Strony
97--103
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Altkorn J., Wizerunek firmy, Wyd. WSB w Dąbrowej Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2004.
- Fazlagić J., Marketing szkół, ABC a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011.
- Filipek K., Jak zarządzać Corporate Identity i marką, www.ithink.pl/artykuly/biznes/reklama-imarketing/ jak-zarzadzac-corporate-identity-i-marka/ [16.02.2012].
- Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, red. B. Szymoniuk, PWE, Warszawa 2006.
- Maliszewski E., Marketing, Format-AB, Warszawa 2007.
- Nikodemska-Wołowik A.M., Górski T.P., Wołowik M., Nie tylko logotyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Gdańsk 2004.
- Pabian A., Marketing szkoły wyższej, Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, Warszawa 2005.
- Rydel M., Podręczny leksykon promocji, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, Gdańsk 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171311345