PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | z. 58 | 172--180
Tytuł artykułu

Strategiczna karta wyników jako narzędzie wspomagające realizację strategii przedsiębiorstwa

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Doświadczenia przedsiębiorstw, które wdrożyły lub wdrażają Strategiczną Kartę Wyników pokazują, że implementacja SKW nie jest procesem łatwym i wymaga znaczącego nakładu czasu i pracy, a co najistotniejsze - uczestnictwa w pracach koncepcyjnych wielu pracowników . W opracowaniu SKW dla całego przedsiębiorstwa niezbędne jest aktywne uczestnictwo najwyższej kadry kierowniczej, zaś w opracowywaniu koncepcji kart szczegółowych zaangażowani muszą być kierownicy i kluczowi pracownicy jednostek, dla których karta jest opracowywana. Należy też pamiętać, że SKW jest procesem, a nie jednorazowym wdrożeniem, stąd też Mapy Strategii oraz Karty Wyników należy analizować pod kątem aktualności przyjętych założeń oraz poprawności zdefiniowanych związków przyczynowo-skutkowych(fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
172--180
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Barcz M., komentarz konsultanta Capgemini do artykułu: J. Gronowska, Nowa metoda zarządzania - Strategiczna Karta Wyników, http://it.info.pl/arty- kul_5548.htm
  • Kaplan R. S., Norton D. P., Strategiczna Karta Wyników, CIM, Warszawa 2001.
  • Sobańska I., Kulikowska G., Zastosowanie strategicznej karty wyników w Departamencie Księgowości z doświadczeń praktyki, "Rachunkowość", Nr 4/2004
  • Strategiczna Karta Wyników w ZEC Bydgoszcz S.A., rozmowa z Ryszardem Popowskim i Różą Czarnecką, "Rzeczpospolita" z 12 marca 2003 r.
  • www.isaca.org.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171311753

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.