PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 3 | 22--26
Tytuł artykułu

Rola emocji w procesie kształcenia na odległość

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Procesy kształcenia zawierają bardzo silny komponent emocjonalny. Emocje towarzyszą studiowaniu zarówno w warunkach tradycyjnych, jak i w warunkach edukacji na odległość. Ich wartość dla skuteczności procesu jest nieoceniona, choć równie często utrudniają one jego przebieg, powodując spadek efektywności. Warto zatem zwrócić uwagę na przebieg zjawisk emocjonalnych w kształceniu na odległość, zwłaszcza że model e-edukacji jest w fazie rozwoju i doskonalenia. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--26
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Lewis M.J., Haviland-Jones J.M. (red.), Psychologia emocji, GWP, Gdańsk 2005.
  • Maruszewski T., Psychologia poznania, GWP, Gdańsk 2001.
  • Mietzel G., Psychologia kształcenia, GWP, Gdańsk 2002.
  • Myers D.G., Zysk i S-ka, Poznań 2003.
  • Parrot Ferrod W., Spackman M.P., Emocje i pamięć, [w:] M. Lewis, J.M. Haviland-Jones (red.), Psychologia emocji, GWP, Gdańsk 2005.
  • Piskorz Z., Zaleśkiewicz T., Psychologia umysłu, GWP, Gdańsk 2003.
  • Wallace P., Psychologia internetu, PWN, Warszawa 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171314707

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.